lørdag den 24. januar 2015

Sådan går det, når...

Med to voksne børn hjemme og egnet sne til en snemand, så bliver den snemand, der skal laves åbenbart til en veldrejet snedametorso. 




 Nå men, pæn er hun jo. Og hun står på havebordet lige udenfor vores stuevindue.




Sneen kom og det er helt ok. Noget vinter vil jeg gerne have. Midt på eftermiddagen begyndte de at klare op og skyerne forsvandt. Herligt.



Dagen har stået på snerydning,gåtur inde i byen og strikketøjet kom frem sammen med eftermiddagskaffen.

Og så er der jo håndboldkamp. Danmark mod Polen. Vi sidder og ser den lige nu, mens jeg skriver. Jeg er nødt til at kigge væk ind i mellem, når det bliver ALT for spændende. Jeg bliver alt for spændt.
Danmark skal vinde, og det tror jeg også de gør. De fører her ved pausen.

4 kommentarer:

  1. Aj, hvor er den altså bare flot. Sådan en vil jeg også gerne have. Vi har en snemandsfamilie ved drivhuset som de to store har lavet idag :-)
    Kan godt lide sneen som gør det hele lidt lysere.

    Hilsner fra AnjaAnemone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det skal jeg give videre til kunsthåndværkerne ;-)
      Jep - det er dejligt med sne.

      Slet
  2. Sne + humor= snedame! Den er da herlig.
    Det var da smukt at stå op til. Og hold da op hvor har der været mange fugle på besøg... jeg måtte ud og fodre igen til aften, så der er noget at starte på i morgen.... for de står op før mig!
    Flot solnodgang... Her fik vi regn sidst på dagen og en regnbue.

    SvarSlet
    Svar
    1. De unge var svært stolte af sig selv :-D
      Vi så ingen regn her. Men længere vestpå var temperaturen også højere.

      Slet


Tak fordi du med dine kommentarer er med til at gøre bloggen mere levende.